|
|
|
|---|---|
|
Klicka på länken Länk och skriv på listan Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk | |
|
Länk Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Det var ingen fråga i och försig men jag missade tyvärr det innlägget. Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
Baggen: wendtan´s "var god söka.." är hans användarsignatur, ingenting som han skrev i själva inlägget :) BMW4EVER! |
|
|
Okidoki då... Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
Självklart påskriven =) Men hur är det, ska väl vara lugnt om bilen inte står på en själv va? (lite orolig...) /// Nicke *Nyfrälst* Gud skapade först Jorden, sedan människorna och till sist BMW M5! |
|
|
Står den på en familjemedlem är det rätt kört,de går in och kollar passfoton mm.Står den på nån annan är ägaren skyldig enligt lag att uppge förarens identitet. Vad det är för straff eller om det finns nåt överhuvudtaget vet jag inte. Du vet att du kan bli helt utan ersättning om du smäller och f-bolaget konstaterar att ägarförhållandena inte stämmer,detta kallas bedrägeri. |
|
|
MB: Va, det finns väl ingen angiverilag i Sverige? Den måste vara ny isf, för jag läste en artikel i SvD där en trafikpolis sa att man inte var tvungen att lämna info. Mvh Elvis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.