|
|
|
|---|---|
|
Hadde tänkt sänka min 328 i men jag har hör att det kommer att vara problem med hjulvinklarna och bilen kommer att slita däckena fel !!!! Hur sant är det och är det nån som har sänkt sin och slipper deta problem??? Jag har bytt gumibusningar på bakvagnen och kunnat se att det är väldigt lite spel i själva justeringsbulten!!!!! Är det likadant på framvagnen???? OBS!!! Tacksam för ärliga svar. | |
| Ja om du sänker MÅSTE du göra en hjulinställning! men det är nog inget man gör själv...för på firma för att få det bra | |
| Det går inte få det bra när du sänkt bilen. Kommer slita snett tyvärr. Går inte ställa camber fram. | |
| Fram är det lugnt att sänka, men bak kommer hjulen att "luta" inåt upptill. Ju mer du sänker desto värre snednötning. Jag ska skaffa en 40/20 sats, det borde inte påverka så jättemycket tror jag, men det blir bra mycket snyggare! | |
| Jo jag vet att jag måste ställa in vinklarna på hjulen hoss nån seriös bilverkstad men jag har hör att det är omöjligt att ställa in så att den sliter på däcken absolut rätt...... | |
| precis, det går inte, om du köper en riktig sänkningssats med dämpare o allt så går det men då blir det dyrt. Bättre o låta bilen vara orginal. | |
|
Som tur är så har man m-chassi på bilen, lagom sänkt tycker jag och däcken sliter jämt.... MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.