|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tack så mycket för alla trevliga innlägg!!! Var jävligt trött efter allt hårda mek innan Emmaboda... Fattar inte rikigt var denna kraft kom ifrån, Bilen stod helt tom en vecka innan emmaboda Länk Nu e den ihop och det är inte mycket som har krånglat för den tiden det tog att skuva ihop bilen... Är mycket nöjd med emmaboda men bättre skall det bli!! (hoppas jag) Tackar till alla som hjälpt mig senaste veckan!! Tack!! Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
|
En hög 10 borde du lyckas köra! Det gjorde ju jag på en gång med mitt gamla ihop plock.. Lycka till i sommar Mvh Andreas |
|
| Mats: väm har klagt på Limmet? jag tycket att den är fränt som fan att man åker så fort med en bil som är så pass orginal. då vet man att han som byggt bilen vet vad han håller på med. då köpper han inte bara det dyraste och sätter dit. då måste man ha kunskap om vad saker och ting håller för samt komma på mycket saker själv. mycket tuffate att åka så fort med en bil för 100 än en bil för 400, | |
|
Riktigt kul att se den in action igår i sin nya skepnad. Riktigt tvärläcker i år. Förra året var den mest brutal. :D Ser fram emot att se vad den kan tänkas prestera i år. Kul också att en busbil går så pass bra också. Inte bara en massa trailerqueens och "brukas om jag absolut måste"-bilar. Såg ju att bilen går att användas förra året på väg hem från Mantorp när jag blev omkörd på bredden och sedan hakade på (så gott det gick) i några 10-tal mil. :) Lycka till i år! |
|
|
Hej igen. Jag körde ju faktiskt bilen på släp detta året men det va för att jag inte visste om bilen skulle hålla med alla ombyggnader.. har varit ute å kört typ 20mil idag iaf!. Mats: de där me hjälmen va inte snällt sagt!! :o) Www.Limmet.se |
|
|
Fy fan va brutala bilar det var. Men jag blev mest nyfiken på en bil. E23:an med M3 speglar. =D Vad körde den för tid?` MVH Morgan. Länk |
|
|
Stensth:Sjysst bild du har tagit. E det okej om jag använder den till min hemsida?? Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
| ingen som har film från bananpiren? | |
|
Limmet: Javisst är det det, bara du anger mig som fotograf. Har nog fler bilder på din bil när du lägger lite lakrits om du är intresserad förstås? Mvh Tobias Sterner |
|
|
Hmm mattsvart ser verkilgen rått och old school ut.. klart fräck stil.. BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
Stensth: Klart jag e intresserad av fler bilder.. det vill man alltid ha :o).. Maila dom om dom inte e för stora Limmet79@hotmail.com Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
| Aaa, har du ingen annan adress som jag kan skicka till? För hotmail tycker inte om stora filer... Eller vill du jag ska ändra upplösningen på korten? | |
|
Stensth: Nu har jag lånat en mail adress här på jobbet mikael.johansson@bilab.se skicka hit så e du snäll. Tack på förhand Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
|
Limmet: Du borde klocka din bil 100-150 och kanske 100-200. Jag började nästan tycka min bruksbil kändes pigg innan du dök upp i backspegeln (E6:an hisingen onsdags kväll). Tack för att du påminde mig om att jag ska vara lite mer i garaget och meka med "räserbilen" istället, hehe. /Mathias LBR-garaget. PS. Min röda 200sx mätte jag 100-150 på 3,6 sek efter vårt möte. |
|
|
Limmet: Skickar bilderna as we speak right now! Mvh Tobias |
|
|
Limmet: Du får säga till honom att tömma sin mailbox då mina mail kommer åter till mig och de säger att han inte har plats för mina mail! Mvh Tobias |
|
|
stensth: Skicka dom till mig så lägger jag dom på en skiva till Limmet. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: De skickas då nu till din mail. Btw, tråkigt med din bil att du bara ska ha problem med den. Mvh Tobias |
|
|
Det var 6st bilder va? Fick med 3 konstiga filer oxå :-/ //Ticco www.ticco.com |
|
|
Japp det var 6st bilder! Vad menar du med 3 konstiga filer? Enligt min utkorg så har jag bara skickat 6st bilder till dig och inget annat/mer! Vad var det för filer då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.