|
|
|
|---|---|
|
Limmets kärra gick ju som fisken i vattnat...=) Man blir ju inge annat än sugen på ett turbo bygge när man ser alla sjyssta beemers på strippen.. MvH:Daniel "Drullen" Andersson | |
|
"Nån har natten till idag snott bägge dumpventilerna till "Qvarnis Porsche It´s Fun 2" ropades det ut i högtalarna. Hmmm......... Va det verkligen sant? MVH Jimmy |
|
|
Undrar det jag.. Han körde ju iaf en låg 11. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Hehe ja han behövde inte dom för att få en bra tid. Vad tyckte ni om den gammla skrotiga bilen med pirat logan på ? Fan vad den gick....... Syn att det börja regna igen sen. Han få ner 20 min film som tur va. |
|
|
Det stämmer att Q fick sina dumpar stulna, han körde med två lånade idag i Emmaboda. En röd och en grön om jag inte minns helt fel! Några bilder finns att skåda på länken här nedan, fler kommer då man har lite att sortera ut först. Länk |
|
| Fel av mig, röd och silvrig var dem. | |
|
Jäkla surt att inte Q fick ha sina saker ifred.. Det lät gött om honom när han drog på. Fast mest synd tyckte jag om en "mörkgrön gammal Audi" (tror han va ifrån Norge eller om den va trimmad där) som verkade ha riktigt med krut under huven ni vet han som missade en växel och höll på att lyfta hela bilen på 3;an. Nån som her lite info om den bilen så vore jag tacksam.. MVH jimmy |
|
|
Jag la upp lite bilder här ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Audin du tänker på är norsk, Jonus heter han. Vet inte om jag har stavat hans namn rätt. Han fick i 4:an i stället för 2:an! Du hittar säkert mer info om denna bilen om du söker lite på zatzy.com |
|
| Btw, nu ska alla bilder finnas uppe. | |
|
Till "stensth" Det stämmer han fick i 4:an istället för 2:an, mitt fel.. Tack för infon.. MVH Jimmy |
|
|
Resultatlistan! ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Synd att det skulle regna! Det i kombination med att jag glömde jackan i bilen i all hast och att jag har lunginflammation gjorde inte saken helt lätt. Men hängde med ett par, tre timmar iaf. =) Micke: Jag har lite fler bilder om du skulle vilja ha. |
|
|
Bara att ösa på så lägger jag upp dom oxå.. Skicka helst i originalformat. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Mer bilder uppe! Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
ingen som har bilder från cruisingen som va på fredan??? Min pärla :-) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.