|
|
|
|---|---|
|
Vad kostar en sportkoppling? Sachs? andra? UUC Sportkoppling kostar 24500:- hos (Beastpower.com). | |
|
Kan kolla det till dig på jobb imorgon. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Jag har just beställt en sachs hos stylingkompaniet. Den ska kosta 10066:-. | |
|
om ngn är intresserad så säljer jag sachs sportkoppling för 8500:- bara höra av sig om ni är intresserade mvh |
|
|
Cirkapris hos Autoexperten är 7050:- Då är det en Sachs Performancekoppling, komplett med tryckplatta, lamell och urtrampningslager. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Michel: Hur mycke nm klarar din koppling? Har du nån som passar min bil. Jag har fått pris på en sachs som klarar 735 Nm för 5650:- |
|
|
Har inte uppdaterat min bilparksinfo... De är Biturbo:n jag tänker på. |
|
| >630 Nm Sachs sportkoppling, om du får den för 5650:- så köp den ;) | |
|
Tack Kalle för Info. Cirkapris hos Autoexperten är 7050:- ? exkl. moms? Hur mycket Nm klarar den, 700 Nm ? Michel, du säljer sachs sportkoppling för 8500:- ? inkl. moms? Ny ? Hur mycket Nm klarar den, 630 Nm? Lidberg, du har beställt en sachs hos stylingkompaniet. Den ska kosta 10066:- ? inkl. moms ? Hur mycket Nm klarar den ? |
|
| DejaVu: Det är med moms. Kommer inte ihåg vilket vrid den klarar, men den tål betydligt högre temperatur. | |
| dejavu..japp inkl moms..ja helt fabriksny..ja över 630Nm är inga problem | |
| Kan ju tillägga att min koppling är steg 3. Kolla länken: Länk | |
|
kolla på www.motornord.se eller ring till dom å hör vad dom tar för en sachs... till min 92 så kostade den bara 3125:- kan ju vara billigare hos dom.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.