|
|
|
|---|---|
|
Ska väl kanske börja med att säga att bilstereo och sånt inte riktigt är min grej...kul när det funkar men inte pilla med det :) har ett d1000 steg som jag köpte nytt och en låda med två 12" alpine basar...har funkat kanon hela förra sommaren och lite nu på våren..kopplade bort allt för att klä om lådan som sett sina dagar snart...men när jag kopplade in allt igen så låter det skit..väldigt dovt och inte högt, basen slår igenom och skorrar så fort jag rör remoten..har skruvat och knäppt på alla inställningar både på stereo och steg och checkat innställningarna på steget minst femtio gånger...vet ju inte hur det ska vara då den killen som jag köpte lådan av ställde in allt åt mig.. läste i en annons på blocket att steget var nyservat??...ska dom servas??.... Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! | |
| Låter lite som om det e en dålig kontakt någonstans.. Gör som så att du kopplar om det ytterligare en gång till men du måste ju vara säker att det ska sitta där du sätter kablarna.. =0) | |
|
ska koppla om allting igen i morgon... får jag inte iording på det denna gången får man väl åka till nån som kan sånt här :) . inte det att jag har tummen mitt i hyanden men tycker inte om alla inställningar...On knapp, volym sen ska det låta :)..... Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! |
|
|
ena basen går fel vänd på kabeln vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.