|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja veta ungefär hur mycket effekt man kan få ur en 540 med "svensson" trim?? = chip,filter,avgassyst. Det skulle ju vara mumma att hänga på en M5 e39!!!! är det en fantasi?? den gör ju på 6,4 å M5 5,5 va?? Nån som vet om Hamann eller schnitzer har några satser som man kan handla utan å sälja flickvännen?...:) Spinna vid MAX, det är kul det. ;q) | |
|
Jag har stoppat in Superchip+K&N filter i min -98. Bilen blev kanske aningen bättre drag på låg och mellanvarv. Mitt råd ang chip+filter spara pengarna och lägg dom på något annat. Om du skall ha ett ferritasystem med ny kat kostar det ca 17tkr. HAr inte provat detta dock. Kolla under 5 serieforumet om kompressor. Tror att detfinns några som stoppat kompressor i en femma. tex www.esstuning.com där får du ordentligt med hästar runt E39 M5 stil. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Asken: Jasså du har inte M3-optik på din 540!!!! :-) mvh Berg The bitch is alive... but not for long... |
|
|
Berg35: njet definitivt inte:) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Ja det låter ju inte helt fel med kompressor...:9) Skulle ju vara schysst med Hamanns kit med kjolpaket å trim sats!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.