|
|
|
|---|---|
|
vad är det som styr nummerskyltsbel. när man stänger/öppnar bakluckan? när jag har luckan öppen och stänger den så går säkring37 till h bakljus,num.bel osv. hittar inget kontakt eller så. stoffemannen | |
|
E34: Kortslutning i kabelstammen till baklucka, just vid gångjärnet. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hade samma problem på min Z3Coupé. Jättesvårt att felsöka eftersom problem uppstod på olika sätt i allting som hade någon koppling till bakluckan. 10 av 14 kablar var delvis skalde eller av och ändrade naturligtvis läge när man öppnade och stängde bakluckan. Titta på www.beijnoff.com/bmw om du vill se hur det såg ut i min bil (långsam uppkoppling) skrolla lite neråt. /Johan |
|
|
nu hittade jag felet..det var kabelstammen som var skadad..7 av 10 kablar var skadade..fast jag får inte igång c-låset..inga säkringar är trasiga..finns det något relä? stoffemannen |
|
|
Det finns säkringar under baksätet, har du kollat dessa? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
jaha..finns det säkringar där också..måste kolla det.. stoffemannen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.