AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
867

vem har köpt tysk blå M-roadster i dagarna?

Visa användare
215
beijnoff
328i -00
På Sveavägen nu i eftermiddags strax efter 16:00 hamnade jag bredvid en blå nedcabbad M-roadster med tyska röda exportskyltar.

Någon på forumet som precis tagit hem?

Tagit hem själv? Från? Erfarenhet eller tips du vill dela med dig av?

Vem det nu än är grattis till en kul bil.

/Johan
Visa användare
215
beijnoff
328i -00
Jag svarar på min egen tråd, jag hade ju läst tidigare tråd om lycklig M-roadster ägare och hade jag tänkt en sekund hade kanske poletten trillat ner.

För övrigt, behåll orginalfälgarna, klart snyggast.

/J
Det är bra med självkritik :-)
Z3
76
Z3-MANNEN
Z3 M Roadster -97
Estorilblau
Beijnoff: Du tänke rätt, jag var påväg hem ifrån försäkringsbesiktningen i farsta. Mina svenska skyltar har inte kommit än så därav exportskyltarna.
Kommer det ut några bilder på pärlan då snart eller? :)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Z3
76
Z3-MANNEN
Z3 M Roadster -97
Estorilblau
Spookshow: Om det var mig du mena så skall bilen MrCapas och fälgarna blästras och lackas om innan det kommer bilder. Kruxet nu är bara att lackfirman tydligen skall ha fälgarna i 2 veckor och jag bara har en uppsättning, och inte tillgång till någon annan bil.
Kan inte haja att det ska ta så lång tid att lacka ett par fälgar.
David Hermansson
Du kommer sist i kön. Försäkringsjobben kommer först, där kan man ta bra betalt.
Spontant hade jag gissat på tvärtom att bolagen tokpressar priser men att "vanligt folk" betalar vad dom får reda på att det kostar.

Men man skall lära sig något nyt varje dag.

Johan S
Chassinummer:3527066
www.bimmer.se Länk
Pappa till Beppe Morgan William
Z3-MANNEN -- ja det var dig jag menade :)
Ser fram emot bilderna på den välputsade pärlan då :)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.