|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har försökt läsa på forumet om detta, men inte hittat något tydligt svar! Kan man uppgardera sin navi från MKII till MKIII? Hur gör man? Vad kostar det?? Nästa fråga: Kan man uppgradera monitorn från 4:3 till 16:9 utan ombyggnationer eller andra inköp? | |
| Ingen som vet om man bara kan byta 4:3 monitorn mot 16:9 monitorn utan större ingrepp??? | |
|
Vi kör på här oxå då.. Viss kan man byta MKII till MKIII. Det enda du får över är en liten GPS-modul som är integrerad i MKIII - alltså bara att hoppa över den sladden vid montering av MKIII. Och när du då har MKIII, då får du 16:9 på skärmen om du byter den också. Om du bara byter Navin får du splitscreen på 4:3 skärmen (om du vill). // CLiFF |
|
| Detta betyder då att om jag har MKIII med 4:3 skärm så är det bara att byta till 16:9 skärm plug-and-play??? | |
| Japp. | |
| Tack!!! | |
|
No problemo! Jag har själv gjort dessa byten, MKII > MKIII > MKIV & 4:3 > 16:9 i en E38, och det kan inte bli enklare. Helt moduluppbyggt, samma kablage och allt. Lycka till! |
|
| kanon!! | |
| Är det split-screen funktion också då, eller måste jag köpa något för att få detta?? | |
| Splitscreen funktionen sitter i Naven och finns from Mk3 | |
| Räcker det att byta navin då till MKIII för att få split-screen och 16:9 funktion eller måsta jag byta mer? | |
|
det räcker med dom två ja. om du inte har TV-modul dvs... då får du antingen ta bort den eller byta den också. |
|
| Dom två grejerna skriver du!! Det är alltså monitor och MKIII du menar då eller? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.