|
|
|
|---|---|
@BeeMWe |
Blir affär nu i helgen om inget oanat inträffar :) Det är en 520 92a, dsvart. |
|
Kul för dig. Vill du inte ha nåt med mer drag i? Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
@BeeMWe |
Tyckte det räckte, har prövotid 2 år till :) |
sebbe_bmw |
en 520 går väl som en Porsche 928!!!!:( |
|
Det räcker väl med en 520i -92. Det är en ganska ny bil för att vara E34. //Schnitzer |
|
pjotor |
sebbe_bmw: Då får du ha en rejält långsam 928 |
|
Prövotid i 2 år till? Har man det inte bara i två år totalt? Eller är det 3? Har du blivit av med det eller? Sebbe_bmw: Jag får väl möta beemwe när han köpt sin 520 då... Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
@BeeMWe |
Tog det för 1½ vecka sedan |
|
Med andra ord, du tröttnade på 320 rätt snabbt. Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
| är inte prövotiden fem år nuförtiden? | |
@BeeMWe |
Efter 1a Januari :) |
sebbe_bmw |
Tagge: Jo det får du göra... har man nyss fått körkort så kanske man inte har så mkt pengar för att köpa en bil med mkt motor i. Så man skall inte klandra andra vad dom har har för nåt. Dom kanske är nöjda med det dom har!! En 520 -92 är ju en väldigt bra första bil.. inte som en gammal rostig Volvo direkt.. Sebbe |
|
sebbe: Du menar väl inte att jag har KLANDRAT honom gällande hans val av bil. Jag frågade ju bara helt allmänt, om han inte ville ha nåt med mer drag i. Helt utan att ta hänsyn till priser och hans ekonomi som jag ju inte har en aning om. Absolut inget fel på 520. Dessutom är det väl åtminstone hans andrabil, en 320 har han ju tydligen redan. Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
sebbe_bmw |
Nänä då får du ursäkta mig då |
|
De e absolut inga problem. Jag blev bara lite förvånad över din tolkning. Jag körde för övrigt Alfa 33 för 4250 kr som första bil... hehehe. |
|
|
@BeeMWe: Hur funkar kärran då? Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
@BeeMWe |
Den funkar utmärkt, det som skall fixas på den nu är att sätta dit tanklocket samt byta filter till ACn. Möjligen laga elhissen som pajjade en kall vinterdag(klumpigt av mig) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.