|
|
|
|---|---|
|
Tjena Någon som vet något någorlunda billigt ställe i Sthlm där man kan få hästkrafterna uppmätta så att säga? Vill gärna veta hur mkt extra mitt supersprintsystem och luftfilter ger. Mvh Jonas Ruteskog | |
|
Jo jag vill med veta! Vill mäta min med! Men vill veta hur många HK på bakhjulen! Snälla svara!!!! _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
roffe lundblad tror ja det finns nån snubbe som heter i rågsved längs huddingevägen håller han till --- WWW.JK-RACING.SE -Uppe nu! |
|
| bredvid mekka bildelar,precis vid uppfarten till rågsved från huddingevägen. | |
|
Jonas, Har du mätt effekt innan byte? Annars får du ju aldrig veta hur mycket extra det ger. Vill inte låta dum eller så (det gör men eftersom ditt avgassystem ger några fåtal hk extra och ditt luftfilter typ inga alls så tycker JAG att det är en totalt borkastad peng att kolla upp effekten efter dom modifikationerna. Men det är ju dina pengar och du gör ju självklart som du känner för. /Anders Länk |
|
|
Hur mycket kostar det då?! Nyfiken som FAAN!:D _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
Om jag inte är helt fel ute nu tror ag att du kan få en mätning för en tusing men som Anders S så nyktert observerar, mater du inte innan så har du ju ingen koll. Sedan återigen kan man ju hoppas att det inte blivit sämre effekt av ett luftfilter + avgas. Det är inte så man trimmar bilar nuförtiden ;) Däremot ger det ett jäkligt schysst insugsljud och förhoppningsvis ett lite mer aggressivt sound och det tycker jag är det viktiga. Då slipper man ju investera i en ny stereo ;) |
|
| Autokinitos i Uppsala är ett alternativ. | |
|
Vad kostar det där då? Har nämligen närmare dit än Sthlm:D! _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.