|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| vad kostade huven och dörrarna | |
|
Har bara köpt huv, resten lackeras om. Huv på skroten. 1500 SEK inkl frakt |
|
|
Om killen köpte bilen,så borde han ju varit nöjd,och meddelat detta här eller?? Verkar lite knepigt det här.Bilen finns fortfarnade kvar på hemsidan allafall... Tidigare:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99,328i-98,328iM-99, |
|
|
Jojje, wake up! :) Tror du att han var köpare verkligen... |
|
|
Nä,det verkar väl som det var tvärtom.. Tidigare:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99,328i-98,328iM-99, |
|
| Jo, han var köpare.. Han ringde mig och det var inter Neumann som ringde. | |
|
Där ser man.Köpte han den?Var han nöjd med bilen? Tidigare:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99,328i-98,328iM-99, |
|
jojo72 |
kan bara säga att mr . Neumann är en pajas av stora mått!!! jag ordnade o fixade med M-test på bilen jag var intresserad av. Den gick igenom smärtfritt och jag skulle följande dag upp och kolla på bilen. Då har han sålt den utan att meddela mig...hade inte jag sett det i bilregistret...jaa va f-n hade hänt då? han hade väl bergis dragit med pengarna... |
|
Vad var det för reg.nr på bilen ? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
jojo72, Var det du eller Neumann som tog bilen till M-test och vem pröjsade testet? Om du inte lagt någon handpenning eller liknande kan man nog inte förvänta sig att bilen ska hållas åt dig om någon annan köpare kommer och viftar med pengarna. Men du kanske mest var upprörd över att han inte kontade dig och jag hålla med om att det var dålig stil. |
|
|
Återigen, jag vill bara poängtera att anledningen till att jag skrivit ofördelaktiga saker om säljeran av denna bil, är att jag uppfattar honom som lycksökare och bedrägare. Var och en får givetvis bilda sig en egen uppfattning i saken, men detta förstärker förhoppningsvis de saker jag påtalat tidigare. Jag önskar bara att fler ska slippa bli blåsta av "Hederlige Harry" Neumann. Jojo72, tror du ska vara glad åt att du inte köpte bilen. Garanterar att något skumt dykt upp efterhand. Någon annan får nu istället göra dessa erfarenheter... Mvh |
|
jojo72 |
tror nog inte det var så stora fel med bilen men när man själv fixar med tid till m-testet, betalar och får ord på att dom ska hålla bilen tills man kommer upp för att titta på den, och sen säljer den till nån annan?!! va är det för pajasar, o va är det för affärer som sker där ute på cartrade. vet om att dom har koll på cartrade och i sinom tid så... |
|
Jojo, Har du reg.nr på bilen? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Du borde självklart få tillbaka de utlägg du haft för M-testet. Men det låter inte så hoppfullt tyvärr. Hur som helst är det intressant att höra att den klarade M-testet med äran i behåll. |
|
| M-test är i stort sett meningslöst! Jag testade en bil (E39) som hade gått ca 27000 mil i verkligheten men ca 9000 på mätaren. Detta upptäcktes inte på ett M-test. Har fler exempel på när M-test är totalt verkningslöst. | |
|
Vad förvånad jag blev när jag hörde att Cartrade i Täby var inblandade... INTE... |
|
|
Hallå Jojo72! Köpt någon annan bil istället? Nyfiken! /Jonas |
|
|
Chockad, inte Men tyvärr Jojje, förstår att han inte väntar däremot om du betalade M-testen borde du få dessa pengar tillbaka. Idag finns det för mkt snackare (ser en efter den andra bilen kommer tillbaka på blocket för att köparen kommer med, oj jag hade inte pengar) Däremot så lovar man inte hålla en bil. Man kräver en handpenning och man skriver ett avtal. |
|
|
oj, läste fel Jojo. Fan skandal att du fixar M-test o han håller inte bilen så du kan titta på den!! När den gick igenom viftade han säkert med papperna till stora M-testen till nästa spekulant. Han försökte samma visa med mig. |
|
stefannorr |
Hur f-n kan man vilja köpa bil av en sån typ efter alla turer med han..oj oj oj..allt för o snåla med pengarna som lär bli dyr köpt sen..suck. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.