|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Ser mycket fina ut! Men som sagt kvaliten måste bli bättre annars tror jag man är illa ute. | |
|
Ja jag kan säga att mina förhoppningar för nog tankarna till en gammal volvomodell, men ni förstår nog att det kan bli lite bättre än så: 345i ! |
|
|
George.K: är lugnt tog inte illa upp, blir bara lika frustrerad som du över att bilarna verkar rasa som korthus. Skulle ju inte hänga här om jag var ett Lexus fan! --- Hellre nyskick än nyskit! |
|
|
Förstår dig Daniel... Ok vi kör på kvalitetsförbättring =) |
|
|
Jørgen L, Rammstein: Om man ikke overdriver og beholder 15" felgene med 195/65 eller 16" felgene med 205/55 er det ikke spesielt høy veilyd i E46...alternativt får man lide for skjønnheten :-) "Freude am Fahren" |
|
|
bmwE9: Jag har 195/65 15 (Michelin) på min bil och jag upplever vägljudet som störande när jag kör på grov asfalt. Min gamla e30 hade lägre vägljud. Jörgen |
|
|
Jørgen L; Hmmm...OK, men så må asfalten i deler av Sverige være en god del grovere enn i Danmark :-( "Freude am Fahren" |
|
|
Här är den som Coupé. Länk ------ Länk Länk |
|
|
Är det bara jag som tycker att bakljusen på nya 3an ser ut som om de kom från en nissan primera ca tidigt 90-tal? Se själva : Länk Sen undrar jag om nån annan retar sig på nya 5:an, 7:an, 6:an och kommande 3:ans interiör - specifikt den fula kupan över iDrive monitorn... Jag vill poängtera att jag skarpt gillar den exteriöra designen på resten dock... /bfg (en som är glad att han har beställt den sista riktiga bmw:n) |
|
|
JAG HOPPAS ATT M3:AN KOMMER BLI DEN SNYGGASTE BMW:N NÅGONSIN....V8 MULLER I BMW ÄR FRÄCHT!!! ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.