|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet vart man kan hitta sig en handbok till bilen? Tyvärr så har jag slarvat bort min och när jag kollade med BMW så tar de överdrivet mycket pengar. Nån tips om man kan hitta det ute på nätet nånstans? | |
|
av ren intresse: vad är det dem tar? jag frågade precis om manuallen till Business CD och den var endast 61 kronor dyr vilket jag tyket var billigt. båda manualler är ju nästan lika tjocka... |
|
|
499 Spänn .... Överdrivet mycket tycker jag .... Hittade ifs en Faq på en hemsida som jag printade ut och la i bilen funkar lika bra med den ... |
|
|
Oj...jag köpte en handbok till min...260:- för 1,5 år sedan...varför är boken till en Z3 så dyr....? / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
lustigt. Afarshee. ett tips (om det inte stör dig att det blir engelsk version) är att göra sökning på ebay. där finns det ofta handböcker till salu. Annars, om du har tillräkligt med tålamod att stå vid kopiatorn och kopiera upp den så kan du få låna min :-) |
|
|
Tomas, Jag är fast bestämd att ordna den Svenska handboken så jag letar vidare. Men jag hojtar till så kan du väl scanna in den kanske?!:-D Skämt osidå så hittade jag faktiskt Engelska versionen på Ebay. 17.95 USD. Dessvärre vill jag ha den Svenska instruktionsboken som sagt så jag får väl pynta de där 500 spännen ändå ... |
|
| jag undrar om man kan hitta sånt på bildelsbasen? skrotade bilar borde ha okså instruktionsböker som ligger i handsfacket??? | |
|
Det är fan i med lättare och få tag i IATA böcker ;-) |
|
| haha.. och inte är det billigare heller :-) | |
|
Jag betalade 233:- för min bok hos auktoriserad BMW-handlare! (186:-+moms) iofs för över 2 år sedan, men ändå! /B |
|
|
Priset fick jag från BMW i Solna. Men jag skall personligen besöka de imorrn och kolla om priset verkligen ligger så högt. Tjejen som jag blev omkopplad till verkade inte veta mycket om just instruktionsböcker så de kan ha begått ett misstag. Ger er mer info imorrn!! |
|
| kolla oxå med Borgsbil. dem har oftast fornuftiga priser | |
|
Var hos BMW i Solna idag och boken kostade inte mer än 239 spänn(jag misstänkte att de angivit fel pris tidigare) Problemet är väl att det är beställningsvara som kommer ta någon vecka att få hem. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.