|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu ska denna länk fungera: Länk Filmat den 13/5 -04 på kvällskvisten. gick i hög hastighet, som mest ca 240-250... Rena Nurnburgring... Vägen jag körde på. Kan gå bra mycket fortare, men nu körde jag tom u t a n krängn-hämmare fram... Går som på räls ändå. Laddar ca 0,88-0,89 Bar, inte riktigt färdigmappad, s l i r a n d e koppling, hörs ibland... 285-30-19 bak... Synd att kvalite´n på filmen är kass. Filmat med vanlig Sony-dig-kamera... Jo, styrsystemet ÄR Smt6... Mvh Kimmo. | |
|
NAJS! :) ///Tobbe |
|
|
F-n vågar inte tanka ner den från jobbet då stannar väl hela nätverket här.....får vänta tills ja kommer hem...men känner på mig att jag har nått å se framemot .... :) /Robban Länk |
|
|
Ha ha ha... Nej fan heller. Skitkvalite´t på filmen, kopplingen slirar lite granna, lite kvar o mappa... Men kul ändå att den går så pass som den gör nu... Hur gåre med din då Robban? K. |
|
Gemini__ |
Mycket trevligt =) Har sett bilen i verkligheten ett par ggr nu, den syns verkligen. Men framförallt så hörs den, rejält! hehe Mvh: Thomas |
|
Najs som fan asså.. asså sitter man själv här me en sleten 325a ;) hehehe... du har inte prestanda tider på detta monster? mvh Daniel "M3 snart om jag kanske hittar nån" |
|
|
f-n äntligen hemma kört som en galning hehe.....han som hjälpte mig o mappa i fjol har dessvärre slutat på firman nu så de blir börja om från början ....blääähhh har ju iofs lite kvar tills dess...har precis beställt 3" rör från feritta o ska göra avgas system i nästa vecka...du vet ingen här uppe i sthlm som kan mappa smt6 boxen .....hör av dig om du e sugen på komma upp o hjälpa till hehe fast du har nog o göra ändå....nu ska jag se på filmen , hare bäst /Robban Länk |
|
| Nu har jag kikat på filmen,och det var värt att vänta på... :) Underbart ljud och respons i motorn...Tack för att du delar med dej. :) | |
| Ahhh, härligt med bredband;) 11 minuters väntan... nu ska ja kika på filmen bara=) | |
|
Fick fan ont i ögonen pga av bildkvaliteten=) Men jädrans va den går!!! Är det bara ja som tycker ljudet påminner om lite ferrari, stundvis!? Riktigt coolt precis i början när han åker i väg på 2:an å trycker på, efter svängen....spinner i väg rätt nice;) |
|
| Jo Christina,det låter allt lite V12:a om den...Har en video där Tiff Nidell(Top Gear) kör en Mclaren F1 och det påminner lite om det ljudet... :) | |
|
Ljudet är i verkligheten helt obeskrivligt grymt. Det vrål som bilen vräker ur sig vid acceleration... som sagt, det låter inte längre Bmw om den. Kommer filmer så småningom med bättre kvalite´t. Ska iväg till Gelleråsen o köra lite emot bla en Ferrari(355:a eller 360 Modena, fick diffusa uppgifter) samt Porsche Gt3. Även andra prestandavagnar ska finnas på plats vid denna privata träff. Då ska vi minsann se hur denna bil med överladdning o Sellholm-Banchassie står emot dom... Lär ju byta koppling först iaf. Mvh Kimmo. |
|
|
Härligt sound; och visst påminner det lite om McLaren's! Men varvar du ut den riktigt på filmen?... |
|
|
Super nice Kimmo , störtskön sång haru fått i den....verkar ju gå rätt bra oxå ....hehe /Robban Länk |
|
| McLaren F1 har väl en BMW 12a i sig!? | |
|
Christian L: Ja. /Anton |
|
| Kimmo: En undran bara...i vissa partier i filmen låter det som bilen går lite orent,vid jämn gas(?),har du mappat klart eller finns det mer att göra..? | |
e30Turbo |
Christian L: vad har du för bredband som tankar en 6 meg fil på 11 min låter otroligt segt... //patrik |
| Körningen på Gelleråsen är det något man kan åka titta på utan att bli bortkörd ? | |
|
Porrigt värre!!!! Min bil Länk |
|
|
När ska du till Gelleråsen Kimmo? låter som några av teamägarens bilar det dära.. ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.