|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jaja, jag postar mycke skrot för tiden, men den här var bra. Lyssna på musiken oxå, men inte för högt bara! :-) Länk Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Hahaha! Hjärtklappning följt av asgarv. :D /Berga BMW - Beste Marke Weltweit. |
|
|
Hehe håller fullständigt med föregående inlägg. Länk |
|
|
Gapflabb!! =D Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
Hosse: H-vete vad jag hoppade till,måste nog åka hem från jobbet nu. Men den var skit bra. ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
Någon annan än jag som skrattade minst lika gott åt Bmws E61 reklam där den stackars hunden får ha störtkruka för att inte slå sig i bagagen? Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
mr_xc99 |
ja den hunden e ju riktigt cool, och dom kör snabbt iväg därifrån, jävlit snabbt start ;) typisk bmw reklam. |
|
Haha, GULD-reklam de där :) Hoppade inte till lite när jag såg den, och värre var det för syrran. BMW4EVER! |
|
|
Hahaha. Nån som ska hem och byta kläder nu eller?:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
psychoreklam ! :)) /Anders Länk |
|
haimaul |
Helt logisk! Toyota OCH panflöjt. Kan inte bli annat än horror. Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
| Jäklarns..inte långt ifrån en hjärtattack där.. | |
| Sket på mig ju... Längesen jag blev så rädd.... | |
|
Huga! ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Inte direkt väntat. =) MVH Morgan. Länk |
|
| oooaaaa.. hade min stora ljudanläggning kopplad till dator, blev lite småskraj :-) | |
|
¨mår fan inte bra längre Mvh Mohsen |
|
mr_xc99 |
T-Gul BMW hahahaha kan tänka mig hur det hördes hahahah :) |
|
fan alltså vad jag hoppade till, höll på att falla baklänges nästan 316i - När du inte har råd med annat ;) |
|
|
nu när man har bearbetat det är det dags att skrämma folk? med surround ljud? Mvh Mohsen |
|
|
Jag skrämde min sambo... hehe.. Var kanske inte så smart, är inte så populär längre.. =/ Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.