|
|
|
|---|---|
hallgren |
Vad är en 316 E46 -99 värd? 11700mil Fullsevad på BMW Import -00 Silverfärgad, sedan Nya länkarmarna Bytt kyl slitna belägg och skivor runt om Kass däck på 15" org aluf. Vita blinkers runt om Treekrade (skinn?) ratten ACC Handlaren begär 100' Är 90´ett skambud? |
hallgren |
Försäkringen var ju sådär kul.... Mellan 8 och 13':- för helf. 5 mil utanför GBG, max 1000mil, parkering på egen tomt, 29år, 11 skadefria år.... |
|
Det måste finnas billigare än så ! Har du kollat ALLA bolag ? Jag betalade 8´ för min 328 jag hade, 28 år, egen tomt, 1500 mil. En 316 måste ju vara något billigare tycker man... /Anders Länk |
|
hallgren |
Har kollat: T-H, IF, Salusansvar, L-F. Något annat att rekomendera (som inte kräver 78st immoburkar och 66 hänglås för att helförsäkra?)? Men vad är denna BILEN värd då, någon? |
|
Folksam? Tycker priset låter vettigt. /Anders Länk |
|
|
90' är ju lågt för en E46:a, men med "skavankerna" och det faktum att det är en 316i så kan det väl gå..Prova. Mvh Janne. |
|
|
För att få den i kördugligt skick lär den kosta dig minst 12000 på momangen. I detta inkluderar jag skivor+belägg runt om och 4st nya premium/märkes däck i dimensionen 205-60-15. Ha med detta i kalkylen! mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
hallgren |
Tack för responsen! Skivor och belägg inkl. byte på BMW kostar 7000:- (om handbromsbackarna är OK). Fälgar tänkte jag ändå köpa snyggare 16" begagnade och använda orginal fälgarna till vinterdäcken. 316 såldes inte i sverige 99 lr? Har nog inte hittan någon annan än denna.... |
|
316 kom -98 till sverige som årsmodell 99. Är dock generellt ganska ovanlig jämfört med 318/320 pga högt nypris jämfört med 318. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.