|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
Hej! Hur gör ni när ni drar igång era vinkeltolvor? ... väntar ni i nyckelläge 2 tills EML-lampan slocknat (tar väl ca 2 sek) eller startar ni på direkten s a s? Har det ngn betydelse? Elektroniskt-bränslemässigt-motormässigt?? (Psykologiskt har det betydelse för man hinner anlägga den rätta minen just inför start av tolv burkar när grannen filar på sin japan, saab eller motsv med fyra i...) MVH /// Paap R |
|
Efter gasspjällsmotorrenoveringen drar jag igång med direkt. Tidigare tog jag det lugnare eftersom EML ofta tändas igen, men nu funkar det klockrent. Står det förresten något i instruktionsboken om rekommenderat startförlopp? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hejsan! Volvo 850 har ett vänteläge innan datorn är färdig för action. Mvh Dic. |
|
Paap Reeder |
Hej Dic! Satte just dit en av dina insprutare efter att ha testat den "i bänk". Skall i morrn testa min 10:a i bänk. Den såg dock ganska Okey ut .... tyvärr ty det hade annars varit ett typiskt "roligt fel". MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.