|
|
|
|---|---|
|
vad finns det att köpa Jätteljus solfilm,? typ 25% alltså inte nåt mörkt. tacksam för hjälp Inga bvs gräjor bara dom är assdyra. Everyone bites the dust!!! | |
sportsbmw |
BVS är det enda rätta, jag har det runt om alla rutor på min pärla! /// BMW RULES /// |
| En fråga om solfilm på främre rutorna - vad händer vid besiktningen? Får man göra om dom rutorna en gång om året efter besiktningen? | |
sportsbmw |
Nepp, det är ej tillåtet vid besiktning, man man kan ju byta rutorna innan man besiktar dvs. alla utom framrutan....... mvh/Rickard! /// BMW RULES /// |
|
Gäller inte upp till 25% toning på framrutorna för att den ska klara besiktningen!? Har för mig att det va något sådant! |
|
518i slow mobil |
Det ska släppa igenom 75 % ljus... Ser du en BMW, hälsa med ljustutan..... |
|
Tjena. En ruta släpper i regel igenom ca 85 % av ljuset och de flesta rutor har lite toning från fabrik till ca 75 %. Dvs, tonar man 25 % så är det för mkt redan. Bara att riva ner det när det är dags för besiktning. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
518i slow mobil |
eller så kan man lacktona hos en firma och få intyg på hur mycket ljus som kommer igenom.... Ser du en BMW, hälsa med ljustutan..... |
betriebsanleitung |
eller köra ner rutorna och ta väck säkringen,kanske,, |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.