|
|
|
|---|---|
|
Nu måste jag skriva av mig lite... Har försökt få klarhet i vilken RedLine olja som ska va i min vxl-låda...Bmw i umeå säger det ska va DextronII/III, Så då frågade jag i butiken som säljer RedLine men INGEN visste... Varken dom eller jag själv kunde läsa sig fram till vilken olja som passade till min manuella-låda som ska ha Atf-olja. Jag har ringt&mailat&mailat&ringt, tydligen är dom på RedLine i Täby inte så intresserad på hjälpa en frågande... Är det nån här som kan hjälpa mig? Blir tacksam för svar/ Markus | |
| Om du tittar på detta datablad, Länk bör MTL vara en utmärkt lösning för dig. Jag har MTL i min M5:a efter rekommendation från Redline/Sverige. | |
|
Tnx för svaret...Länken fungerade inte, men kom fram till sidan! Mycke mer info än från svenska RedLine sidan! Eftersom de ska vara Atf-olja(lapp på lådan)&Bmw säger DextronII/III...summasumarium=Synthetic D4 ATF Men å andra sidan så verkar MTL väldigt lovande oxå, låter VÄLDIGT bra men får inte fram att det är kompliment för DextronII/III...ska åka och höra en sista gång imorron...måste ju få premiär-tur i helgen... Tack igen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.