|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jonsson skulle vara kul att se hur dom ser ut! så skulle du möjligt vis kunna skicka dem även till mig? =) B-M-W |
|
|
ska bli! skickat Min bil: Länk /Daniel |
|
| Skicka gärna till mig med om du orkar. | |
| Glömde mailen :=) norenmattias@hotmail.com | |
| Vore det inte lättast om någon vänlig själ kunde lägga upp dom nån stans så alla kan bara gå in o lanna ner dom..? =) Kom nämligen hem till en formaterad dator innan jag hunnit skriva ut mina mätartavlor....=/ | |
| Skulle nog också vilja ha mätartavlorna, skulle vara tacksamt om någon skicka dom | |
|
Ska fixa det! nu får ni ladda hem dom själva, har fixat en jätte fin liten sida Länk Min bil: Länk /Daniel |
|
| Tack så mycket, det blir perfeckt. | |
|
jag måste bara säga att jonsson är en hyllad kung i den här forumet .... du är bäst!!!! ///M3/// |
|
|
en liten fråga bara.. kan man skriva ut dom på vanligt papper eller ska man ha nå spec?? B-M-W |
|
|
Jag skrev ut mina på etikettpapper. Min bil: Länk /Daniel |
|
|
Jag skrev ut mina på etikettpapper. Min bil: Länk /Daniel |
|
|
nån som vet hur man tar dän mätarnålarna ???? jag vågar inte ta i vill först vet exakt ???? Tack på förhand!!!!! ///M3/// |
|
|
stick under en gaffel eller något, blir lite lättare då. Min bil: Länk /Daniel |
|
|
är det någon som har nån bild när mätarna sitter på plats i bilen!? B-M-W |
|
|
till jonsson !!! vadå ska jag ta upp hela nålen och hela svarta cirkeln som håller i nålen???? ///M3/// |
|
|
hela svarta cirkeln ska följa med upp.. Min bil: Länk /Daniel |
|
|
Jonsson: har du lust att skicka till mig? fick inte länken till din sida att fungera... tack på förhand! andreasbostedt@hotmail.com Mvh Andreas |
|
|
Jonsson: Sidan är ju nere :( --- /Chrille |
|
|
Länk Har lagt upp lite mätare... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.