|
|
|
|---|---|
|
Var idag inne på Borgs bil i Vällingby(sthlm) för att köpa lite andra saker och tänkte passa på att köpa/beställa ett lackstift till compacten. Eftersom bilen är Individuallackad var jag inställd på att dom skulle få ta hem ett och det var killen där också. Men efter att han hade letat länge i datorn och ringt några samtal så fick han reda på att färgen helt enkelt inte fanns för dom att ta hem!!!!?! Jag frågade varför men det hade han inget riktigt svar på. Fick den "riktiga" färgkoden och blev rekomenderad att ta kontakt med en lackerare. Vet ni om det ska vara på detta sättet? Bilen är lackerad i Färgen Länk Santorin Blau II. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Ta med det här numret till dem: 327 Santorinblau II, tvåskikts lackstift set: 51 91 1 052 548 Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erikw: är det ett beställningsnr eller vad är det?(syftar på sifferkombinationen) Kan vara bra att ha lite mer "kött på bennen" om jag ska gå ditt igen ang detta... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson_:CSI: Antar att 327 är färgkoden och siffrorna är artikelnr på artikeln som du ska beställa. |
|
|
Stämmer det Starre skriver, den sista raddan är artikelnumret. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Starre: mm ungefär så tänkte jag mig också det... Färgkoden visste jag :) Hittade inte ordet för artikelnr. :P Blev i stället beställningsnr. :) Tack för hjälpen att bli av med mina "frågetecken"! Ska ta med mig artikelnr ditt imorgon och höra vad dom säger... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
hmm där kom inläggen nästan samtidigt! Han inte se ditt inlägg innan jag postade mitt! Tack så mycket Erikw för hjälpen... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag har köpt bättringsfärg till min. Jag gick till en lackfirma och han plockade fram en BMW-färgkarta med 3 st olika Santorinblå färger (baserade på årsmodeller). Han fixade en en sprayburk med min färg. /Gunnar /Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.