AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
595

Ni som har sålt el ska sälja era e34or 520/525...

Tänkte bara kolla upp hur marknanden ser ut för e34or alltså 520or och 525or främst... De ifrån 88-90.. Ni som har sålt nyligen eller försöker sälja... Är det trögt ? Finns det mkt intresse för dessa bilar? Vad har ni fått för era bilar ?
Tacksam för lite svar...
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Min känsla säger mig att det är rätt så dött på den fronten.. De flesta vill ha 16ventilaren (91 och framåt) samt att dom börjar bli gamla nu e34:orna. En 89:a är ju 15 år. Dessutom är 520-89 motorsvag, drar mycket soppa, har (relativt) dyr försäkring och hög skatt. Njae, marknaden är nog sådär...

Två bilar är fler än en..
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
16 ventilare? Trodde dom hade 24!

Mvh Jojje
Jojje81 .. Stämmer men sak samma..:P
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Oops. Sorry. Menade 24. BTW så tror jag det finns några på forumet som försökt sälja sina e34:or men haft problem.. Om det kan ha vart Soki bla??

Två bilar är fler än en..
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Jag ska snart försöka sälja min e34 520i -89, får hoppas att det går :P ska ev. ta inbyte mot e30/e36, kanske underlättar lite?!

//Mvh Simon
Zo
28
Zolaa
530DA M -02
Tjena.. Jag ska också sälja min 525iM -91 24v men de verkar inte gå så trögt! ett bra tips är Till Salu skyltar på bilen när du kör runt!

/Chrille
Tror också det är lite trögt med e34 men om priset är rätt så borde det väl gå, eller?!
Tänkte sälja min 530i -90
som rullat ca 23300 mil
Fungerande AC
Cd
17" fälgar

Tänk pris: 23000:- rimligt??

Mvh
Andreas
Wm
489
WmBrejzer
Bmw 323i Coupé -98
Octavia kombi -13 Miljöbil
personligen så tycker jag att e34 är en underbar bil oavsett åldern!

fast det var lite offtopic

BmW - enjoy!
Han hade tur han som jag köpte av...
Euforisk och naiv som jag var så köpte jag 525:an utan någon större kontroll av bilen.
Det visade sig att värmepaketet läckte och dessutom så snodde han växelspaksknoppen (efter köpet) i ädelträ när jag ringde för att försäkra bilen. Han hade satt dit en vanlig växelspak, men tyvärr så kom jag inte på det förrän jag kom hem efter 30 mils bilkörning... Iofs så tyckte jag att den inte passade i bilen, men ändå... Oärlig var han som tusan..., fast jag får väl skylla mig lite själv också...

Mvh Jögge
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.