|
|
|
|---|---|
|
Hur många E23 ska till Gävleträffen 19/6? Hoppas det kan bli några,det var länge sen nu! Mvh Uffe | |
|
728an står på kö för en genomgång,sen får jag se om man snubblar över nån bättre kam ,det är lite väl mycke sprak under kåpan i dagsläget. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Tanken var väl först och främst att det kom några och visade upp "skönheterna". Det var ju inga förra året, synd tycker jag Mvh Uffe |
|
|
Förstår det men det är ju ett tag kvar än till träffen,så med lite tur så är e23an med. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Min hinner nog inte dit i alla fall. Men nästa år så kommer den nog. =) MVH Morgan. Länk |
|
| Jag lär nog ta med Highlinen upp, men jag hoppar nog ev. strippenkörning med den va!? ;o) | |
|
Hoppas du glider in på området i alla fall, så man får se den . Jag tänker ta in M7:an! Mvh Uffe |
|
V12 LeMans |
Synd att det är 70 mil till Gävle från Ängelholm . Det hade varit kul att se några fina e23 . Speciellt "M7" , "Made by Germany" Ni får gärna skicka bilder från träffen till mig . Fina e23 är ju väldigt sällsynta idag Mvh Åke (ägde en manuellt växlad 733 -79 med diffad bakaxel och Alpina-ratt och vxlspaksknopp 1987 - 88) , :))) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.