|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Måste få börja med ett "HURRRRAAA " för att någon har kommit på en så smart sak som detta forumet på Autopower, det har hjälpt mej mycket.....efter att ha läst massor om stereo här hos er så har jag nu beställt cd-växlare til min 520-97, jag hoppas nu att det inte blir några problem, men om jag har förstått allt rätt så ska det inte bli problemer med att koppla den till "Bmw business RDS" .......?? - Många säger att det är dyrt i Norge, men jag kunde välja mellan Alpine CHM-S630 ( 2990 NOK ) och det som det till slut blev, en Sony 6-vxl inkl adapter etc....total kostnad = 3200 inkl mva. En liten fråga, har sökt överallt på forumet, men finner inget konkret svar..: Kan man sätta inn / byta ut slutsteget (orginal) mot ett annat t.ex Alpine ? , och om det går....är det innvecklat ? | |
| Det är inte "möjligt" att byta ut slutsteget då det är kombinerat slutsteg och delningsfilter. | |
|
Okey, det går alltså inte att byta ut slutsteget, då kommer nästa fråga; Om man inte vill lägga ner en mindre förmögenhet på (BMW`s )orginal delar, vad föreslås att man gör ? , eller sitter man med arslet i brödrosten ända tills man byter ut hela anläggningen ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.