|
|
|
|---|---|
|
Jag besiktigade E39:an igår, med mina egenhändigt installarede xenonljus på både helljus och halvljus, men han kollade bara ljusinställningen, och den var OK, så det var inga problem. Däremot hade någon varit hygglig att stjäla en hjulbult under natten, och det fick jag ombesiktning på. Numer kollar dom även inställningen på dimljuset, mitt ena glas är nästan helt borta efter ett stenskott, men ingen anmärkning på det heller. BMW CS #5206 | |
|
Enstaka skruv/mutter saknas/lös ska bedömas med en villkorstvåa. Alltså underkänd utan krav på efterkontroll. Inställningen på dimstrålkastare har kontrollerats (eller ska ha kontrollerats i alla fall) i många år... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Dimljus kontrolleras om de är i bruk, alltså fungerar över huvudtaget! Vem fan ids sno en hjulbult? herregud! //Mvh Simon |
|
|
Jag fick även en tvåa på bilbältet bak, som inte låste ordentligt, annars hade jag nog inte behövt göra en ombesiktning. Det som förvånar mig med dimmljuset är att glaset är borta, utan påpekande på besiktningen. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.