|
|
|
|---|---|
| Hur fungerar en handhållen gps-mottagare i bilen? Är det ett rimligt alternativ? | |
|
Har en Ique 3600 och den fungerar kalas (såväl röststyrning som skärmnavigering). Denna är för övrigt den enda PDAn med en inbyggd GPS mottagare. Kartmaterialet kommer från NavTech och på köpet får man hela Europa. Titta in under www.garmin.se för mer info. /D |
|
|
Jag använder en IPAQ 2210 med programmet TomTom Navigator och extern GPS-mottagare. Röst och navigering på skärmen, fungerar utmärkt. Att skärmen är ganska liten ser jag inte som ett problem, men den inbyggda högtalaren är inget vidare. |
|
| Har använt en Ipaq men den är för seg när man åker riktigt fort.Man kan köpa en Becker Traffic pro på Electronica24de för ca 9000 kr i brevlådan Den passar rakt av i panelen och funkar mkt bättre+att man slipper några lösa saker i bilen mvh Hans | |
| Du måste dessutom köpa till ett helt gäng med sdkort till Ipaqen för att kunna ladda kartorna över Europa (dyrt).Jag kan sälja min komplett till ett bra pris om du mailar mig.mvh Hans | |
|
Jag har också en Garmin Ique 3600 och är kalasnöjd. /Micke |
|
|
Vet att det är fel forum o tidigt på säsongen men fungerar Ique:n med sjökort? |
|
|
Thomas M>>>>Jajamänsan. Med Fugawi fungerar den klockrent /D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.