|
|
|
|---|---|
Kowalski |
Hej! Med två gröna lampor kvar på serviceindikatorn börjar jag fundera på var jag skall lämna in min bil på Inspection1. Jag skulle vilja veta vad ni (läsare) anser vara den bästa och mest prisvärda BMW-verkstan i Skåne, gärna i Malmö/Lund regionen. Tacksam för svar! |
|
Tjena! Tobbe på need for speed e grymt shysst och kan sin sak, kan rekomendera honom starkt! vet dock att han har mycke att göra, men ring o hör, tyvärr är han på semester denna vecka, kommer på måndag .. ha d! mvh¨ Daniel |
|
Crusty |
Need for speed så klart! Dom har kankse inte dom flottaste lokalerna men dom gör sitt jobb mycket bra o jag tror också att dom e väldigt prisvärda! jag lämmnar min bil dit iallafall!! "The Blue BMW" |
Kowalski |
Vad tar de för en inspektion 1 eller 2? |
kamber |
inspektion 2 kostar väl 6500kr på BMW? /Bujachaka....! |
| Need 4 speed är ett solklart val. Lämnar alltid min bil där, Tobbe är service medveten och jävligt kunnig. | |
Kowalski |
Jag tackar så mycket! Fler tips är naturligtvis välkomna, har även hört att Autosport i Limhamn lär vara bra. |
|
tjena jag har alltid servat min bmw på autosport och är mycket nöjd men med alla innlägg om need for speed så verkar det va ett bra allternativ autosport fixar in en ganska snabbt om det skulle behövas(dom ligger desutom 100kr/t mindre än förenadebil ha det bra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.