|
|
|
|---|---|
|
Många bra inscannade repotage om M3E30 Länk BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com | |
|
AAAA står ju på tyska massa =) tur man gick tyska 3år i grundskolan å knapt fattar ett skit är ju bara några som är på engelska,hur kan du fatta nå ekis sitter du å kollar på bilderna du kan ju väl inte tyska MVh Niclas E30 power -norrland race crew- Bak - Racing |
|
|
hehehe lider med dej niclas85 nästan att man fattar nått =) men men bilderna va fina, =) mvh Erik Jakobsson |
|
|
Niclas.. Klart man kan tyska ;) BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
gillar skarpt evo Mercan, skulle vara kul om någon ville köpa hem en till SE men dom är väldigt dyra tyvärr, priserna börjar på 300.000- bilarna runt 90 är så balla :) Sportevo, MB Evo2, Porsche RS 3,6-3,8 mm skulle vilja ha en av varje i garaget.......dröm |
|
|
Rz. Har du några bilder på din sportevo? BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
Ekman : Jo har ett par bilder, men ingen server just nu men fixar en i helgen till mina bilbilder, när det är gjort så kan jag lägga ut en länk i forumet för er som är bildintresserade, det finns dock några bilder på zatzy....sök på sportevo alt evo sport, kommer inte ihåg vad dom la ut dom som |
|
|
trevligt... till salu? BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
till salu? min evosport? svar NEJ....men allt har ett pris givetvis, tog mig 1 år att hitta denna bil så har du en drös med stålar över....så ge ett bud på tomme@biljarden.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.