|
|
|
|---|---|
|
Vad skulle ni ge för en sån här? Länk | |
|
+ svensksåld, låga mil, bra utrustning - privataffär (dyr bil svårare att finansiera), ej garantier Kanske runt 300-320? Vad tror ni andra? /cf |
|
| Hmmm inte antisladd endast ASC, skulle undvika en 330 utan antisladd personligen, sämre vinterbil. | |
|
CHF: Va är de som säger att bilen inte har DSC bara föra tt de inte står i annonsen? Bixenon fanns däremot inte 01. Ja skulle tro kring 300 sträcket. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
| hehe, ägaren angav på autobytel.se att han ville ha 369k, men att han var öppen för förslag :) | |
|
wendtan; Bi-xenon kom hösten 2001 så det kan vara en sen -01:a. Priset 320-330tkr på felfri bil. Mvh Stephan |
|
| Om killen skriver ASC menar han nog det....DSC var tillval 01 och kostade 6000 spänn eller nått i den stilen. Kan ju alltid ringa och kolla med honom men jag kan sätta en ordentlig peng på att han menar ASC. Om det står antispinn eller sladdsystem eller nått sånt blir man ju lite osäker men här var det ingen tvekan tycker jag. | |
|
Stephan: Alla bilar som säljs efter september blir nästkommande års modell. Ja är dessutom hundra på att bixenon på alla e46 modeller kom i samband med facelift på sedanen dvs 02. Chf: Var skriver han ASC? Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Det kanske är subjektivt men SÅ jädra viktigt är det väl inte med DSC? ASC+T är ju inte direkt ett dåligt system och gör en dålig vinterbil. Personligen skulle jag inte stå o falla över en affär beroende på DSC eller inte, men det är jag. /Anders Länk |
|
| men ni håller väl med om att 359k är överpris?? | |
|
Vill nog hävda att det är något högt. Låter mer som ett pris vad bmw-åf skulle sätta på prislappen. /Anders Länk |
|
| Wendtan, det gör han inte, jag kollade fel annons.....sorry! | |
|
Ja men vem åker runt med en cabb på vintern? så då är det endå sak samma med antisladd ;) __ bmw323.cjb.net |
|
|
Jag gör. :) Och utan antisladd överhuvudtaget ! Däremot så tycker jag som sagt att DSC eller ASC+T i stort sett kvittar. Båda är bra, det ena något bättre. /Anders Länk |
|
|
Även en bil med DSC har ju ASC. Den stora skillnaden är att DSC har logik som klarar av att häva en befintlig sladd. ASC är just bara antispinn(sladd går att provocera fram ändå, men de är inte lätt) Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
det fanns en 330cab - 02 hos BMW Group i Solna. Jar för mig att det var 2500 mil, likvärdig utrustning, dock ingen hardtop. (Men DSC!) Priset på den var 349! /Cronor |
|
|
Min är till salu bra mycket billigare! |
|
|
LME: har du bilder på din då? Hur många tusen skiljer det mellan en liknande Coupe? samma utrust, samma mil. Skulle kunna tänka mig 50k. asså en Coupe ska gå på 270k, då är 359k som ägaren vill ha för sin cab grymt överpis! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.