|
|
|
|---|---|
| Skrev för ca två veckor sedan om rost i dörrar på min e39 åkte till Englunds bil Luleå de fotade och kollade på bubblorna, skickade väl bilderna någonstans, och i dag fick jag veta att nya dörrar redan var på lack, skall bytas nu på måndag, var lite skeptisk till detta med garantier men detta verkar fungera lysande, stort + i kanten för denna service. | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Ngt annat vore väl en överraskning då du har en 00:a. Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
| I och för sig, men det brukar knorras en del helst om bilen haft några ägare före, de brukar försöka slingra sig, men inte alls några problem, mycket trevligt bemötande.i överlag trevlig personal på Englunds i Luleå. | |
| Grattis. Du lyckades komma in på årets vänliga dag... | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Jag har haft min inne på Theanders ett par ggr nu för olika goodwill ärenden och det har alltid varit raka rör. In ------> Tjena ! Får jag tala med verkstadschefen (BG). bla bla. ------> Klart. Aldrig ngra som helst krussiduller. Eloge till Theanders. Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.