|
|
|
|---|---|
|
Vill ha häftigare ljud i Alpinan B3 3,3 -99, har konformat luftfliter och funderar på ett feritta system men de va en snubbe på bmws verkstad här i v-ås som sa att de inte skulle bli någon skillnad. Någon som har koll? | |
|
Hmm. Finns en tidigare tråd om olika avgassystem till M5:an. Där fanns det någon länk till en sida som även hade M3:ors ljudklipp med olika system. Sök på typ "kellener", "eisenmann" eller "supersprint". Orkar inte söka själv. =) |
|
|
Att säga att det inte blir någon skillnad är inte så insiktsfullt sagt... Jag har själv ett Ferrita system på min bil, när man lämnar in bilen hos dem och låter dem bygga ett specialanpassat system till din bil så får du prata med Dr.Keno på Ferrita som bygger system efter dina önskemål på ljudnivå. Sedan kan man ersätta mellanljuddämparen med rör, fråga BMW meken om han tror att det blir någon skillnad i ljud då? ;) /Wille |
|
|
Hej Är det du som har den svarta Alpinan B3 som går i Västerås? Den med regnr som börjar med TYSXXX? Jag bor själv i Västerås och kör en B10 4,6 modellen. |
|
|
Ja visst e de ja! Vilken färg har du på din kärra? |
|
| Den är mörkblå. Skicka gärna ett mail till min mail adress så kanske vi kan träffas. | |
|
Har mailat dig. Har du inte fått de? |
|
| Såg att jag har fått det. Jag har varit nere en vända i tyskland och såg ditt mail nu. Jag hör av mig till dig nästa vecka. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.