|
|
|
|---|---|
|
Jaha.. då har man svikit BMW.. Sålde 528an och slog till på en Mercedes 500SL =P Kanske inte ett helt fel byte men ändå hihi. Bild!! Länk Måste bara säja att detta forum varit MAGISKT BRA! under hela tiden man hade bmwn. Tack alla goda för inläggen o allt annat skoj =) Mvh Bass | |
|
Gratulerar! Jag tror definitivt att du har bytat upp dig. Mercedes gör sanslöst snygga modeller just nu. Kanske inte så roliga att köra som BMW men det gör inget Ögonen kan inte få nog. Min nästa bil blir med stor sannolikhet en Mercedes. Mvh Spider Bmw är rätt okey!! |
|
|
Grattis till nya bilen Bass.. Hoppas du får trevliga stunder i den! Det är en snygg bil men själv så gillar jag helt enkelt inte märket Mercedes (Y). :P BMW4EVER! |
|
| Grattis till fin bil! Gör som jag - häng här ändå, jag har ingen bil fn men det gör inte forumet sämre. | |
|
Ah, så snygg... älskar W129! MVH, E38B12 |
|
Gold |
Dom utan hjärna kör bil med stjärna =P ///M arcus |
|
Mummel mummel...muttra... Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Föredrar att stjärnan sitter under huven... men grattis till en fin bil. Lite olika kategorier på en fetcab och en E39 touring. Måste man inte ha touring så skall man ha nåt roligare och det fixar definitivt en SL. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Grattis!! Har själv "svikit" och inhandlat mig en vw. Har iofs bmwn kvar men den är inte längre finbilen.=) Ny bild 16april- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.