|
|
|
|---|---|
|
Har kollat på en mörkgrön M5 -89 på Auto Geeber på Sveavägen. Är det någon här som vet nått om den bilen, Länk Kollade lite snabbt på den verkade ok, ska testa den till helgen. | |
|
Hmm, lågt pris. Varför ska fotar de alla bilar i så dåliga vinklar. Värdelöst när de inte sätter ut reg-nr på bilarna i annonsen. Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
|
Vilken billig M3 GT dom har. 169' Mr C |
|
|
Bilden på m3:an e ju också ASdålig. Ser inte den rätt ful ut? Men visst e den billig. Man får väl vad man betalar för. Som vanligt. Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
TED |
Smaragd grön M5 3,6 -89. PLK 604 Den tog en bekant till mig hem 92/93, och den var då i kanonskick, och hade det mesta i utrustning, såsom svart sport skinn, numera verkar inredningen blivit ersatt av en Beige skinn inredning (ej sport!), troligtvis efter stöld eller liknande! Och Milen de STÄMMER SÄÄÄKERT x2! Mvh TED |
| varom tvungna o backa upp an i en slänt? | |
|
gurr >>> HA HA HA, det var fan det skönaste inlägget på länge :-) Säger samma sak, var dom verkligen tvungna ? rätt meningslöst om man tänker efter... men kul va det |
|
|
jag skiter i vilken djävla vinkel dom knäpper ett kort, eller om dom limmar bilen i taket och tar kort, det som jag undrade var om info om bilen. nu undrade jag om bilen, vilket Ted fattade men ingen annan. Ted milen har jag slutat att kolla på, går efter skick, vad tror du är den värd att sattsa på ?? ps hur går det med S8 då ? ds mvh micke |
|
|
Auto Geeber är väl inte precis kända för att vara helt seriösa, jag skulle ej köpa en bil där. Ibland är de lite FÖR billiga, man undrar varför...... =========== V8-power |
|
| wald.. har du problem med snökedjorna? "Valsa ut skärmkanterna" | |
TED |
crap: det e ivart fall synd på inredningen..... ska juh va sportstolar i en M5a! Och jo, det går bra med S8an! /mvh S8TED |
|
Nää det blir till att satsa på en lite snyggare färg, Gillar svart eller Bmw`s blåa mera. |
|
| Ser du en bil du gillar, köp den. Behöver inte fråga halva Sverige om vad de tycker... | |
|
Nää men skulle någon veta att det var en som inte hade råd att serva den osv, eller att det var en riktig putts nisse som inte ens kan fyllde på soppa utan att lämna in den, Sånt är kul att veta för mig, |
|
|
Julius: Skulle alla resonera som du så skulle detta forum vara mycket tristare anser jag. Fram för alla sorters inlägg tycker jag. Ett annat bra sätt att kolla tidigare ägare är iufsig att typ ringa upp dem å fråga. Folk brukar vara ganska ärliga om bilen när de inte äger den längre. Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.