|
|
|
|---|---|
|
Eftersom ja bor i spanien kunde jag inte låta tillfället gå i stöpet, så vi väntade och väntade till vi fick chansen, med en M3 SMG 1997 Bs Länk | |
|
Mycket trevligt! Man får ett desperat begära av att vara med om något sådant i livet. Undrar vad den billigaste budgeten går på? Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Kul! Var i Marbella torsdag-söndag och några av deltagarna bodde på vårt hotel Marbella Club. Pratade med ett par av herrarna, mycket trevliga gentlemän. Nipply |
|
|
här är en länk till en med bättre kvalitet 23M Länk Det var helt grymt att se alla dess bilar, och ännu grymmare att ha fått köra med dem om inte hela vägen i alla fall 4 timmar, mellan Alicante o Barcelona.. BS |
|
|
Grymt! Min bil Länk |
|
|
Länken funkar inte. /Erik |
|
|
Länken e fixad nu,,server probs förut B:Sheep |
|
|
Stoffe länken fungerar inte. |
|
| Var fotografen full eller?....något skakig kamera.... | |
|
Jepp, lite skakigt var det, men kan förstå att det var en upplevelse att köra med några Gumballers. Såg ut som en CSL för övrigt. /Erik |
|
|
Full o full lol,,Till nästa gång vet vi bättre, hade inte tid att ordna allt, men kul hade vi. Stämmer M3 an som kör om är en svart Csl, Grymt fin, den andra en mycket trimmad 330d. D3 har han på Klistrat på bakluckan,, Bra gort tyckte Jag. Här är en länk till gaten på motorvågen innan vi körde med dem, värt att kollas, den med Länk |
|
mr_xc99 |
värst va ni skrek :) |
|
linkarna nere igen har gått över min b-width, när så många ville ladda ner från olika ställen kommer igen när jag ordnat annat host ställe B.Sheep |
|
|
Denna länk fungerar för tillfället på ferrari racet Länk |
|
|
nu funkar båda länkarna igen här med ferrari 360 Spyder Race Länk och här Betal Väg Tullarna Länk B.Sheep |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.