|
|
|
|---|---|
|
Jag ägde en 88:as 735:a för 3 år sedan, det är den bästa bil jag har haft!,trots att jag efter den skaffade en 02:as volvo v 70 som förmånsbil.Nu har jag ett annat arbete och därför skall jag köpa bil igen och naturligtvis så vill jag ha en e32:a. Men nu har jag även blivit pappa och då skall man ju ha kombi! Men det vill inte jag. Så nu undrar jag om det finns någon annan som är både e32 ägare och förälder, eller nån som kan berätta om det fungerar bra att ha en bmw e32:a,när man vill ha barnvagnen med sig också.(hur ljupt är bagage utrymmet).Tacksam över alla svar mvh Alfred. | |
Ras.mus |
Jag tror att du kommer att upptäcka att vagnen väl får plats, men du har inte en chans att få ner den. Öppningen bak är fruktansvärt dålig på E32, det tycker jag i alla fall. Kan vara svårt att få ner en rejäl resväska om där redan ligger något i trunken. Nu kanske din barnvagn är av smart modell så den går att fälla ihoptill nästan ingenting. Har sett några sådana där det liksom bara blir som en stor stoppad bag med två små hjul på när den är ihopfälld. Men dagens barnvagnar är nog gjorda för att klara av terrängkörning av grövsta kaliber... Så lycka till. Annars kan du ju köpa en X5! inte för att jag vet hur den är att köra men den är ju säkert i klass med 7:an när det gäller utrymme i kupén. |
|
Jo, jag har för mig att det inte är utrymmet som är det dåliga, men att det var hög tröskel samt dålig öppning,och är ljupet lika dåligt som på 5 serien så kommer det inte alls att fungera.Vi har en sittvagn som blir ca 50 cm hög när man fäller i hop den,och den går ner aldeles utmärkt i kompisens Mercedes 300, 92:a fast det är väl det ända som är bra med den(skämt), Man tycker ju att det då också borde gå i en e32:a. |
|
|
Alfred R: Det blir trångt med barvagn och en E32:a. Bagaget är inte mer än 40-45 cm djupt. /Johan Riktiga män kör sedan. |
|
| Jag har inga problem o stuva in vår barnvagn. Visserligen är det en modell ny som går o dela osv. | |
|
barnvagn och en massa ölflak och några lådor vin är inga problem att stuva in. Det är mer än tillräkligt djupt, men det finns som sagt begränsingar på hur vagnen ser ut. Prova att åka förbi bilhandlarn och stuva ner barnvagnen i skuffen. |
|
|
Vi har en sulkyliknande hopfällbar sitt(/ligg)vagn som går in relativt lätt och är ~45-50 cm hög, men jag längtar efter en E34 Touring om man säger så, gärna en 540... =) Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.