|
|
|
|---|---|
|
Hej! Undrar om det är nån som vet vart man kan få tag på dimljus till denna e34 front: Länk e34 orginal funkar inte. Inte heller e30, e36, e39. Har inte hittat orginalet till fronten utan bara kopior... den verkar vara förbered för dimljus, men MDS säger att det inte finns. Åh andra sidan så var min front den första dom tog in i Sverige av det här slaget... Tacksamm för snabba svar! /JP | |
|
tja har du provat med nyaste M3/M5 ?? Det fräckaste med Diesel är att man ser röken när motorn tar i!!=) |
|
Gold |
1699:- var ju rätt hyggligt pris? hur svårt är det att montera denna front? ///M arcus |
|
Ja... har kollat på en 320 e46 med m-paket. Verkar kunna funka. Dum utan m-paket är små och runda å dom funkar inte... nån som vet vart man får tag på billiga dim-ljus till e46 med m-paket? kopior funkar bra... gärna 2 spoliga! Fronten passade hyfsat. limmade ihop den i natt med 2 komponents epoxylim, eftersom denn är öppen upptill så kunde jag utan problem dra ihop den de milimetrar som den glappade. Så 12 skruvtvingar senare så satt den! =D Har nu förstärkt skarven med glasfiberremsor och mer epoxy, i morngon ska jag slipa överflödet av glasfiber och epoxy, och sen ska jag spakla. //JP |
|
|
Glöm inte att fixa bilder på när det är klart! :) //Mvh Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.