|
|
|
|---|---|
|
ja nu har jag ett riktigt jobbigt dilemma.. har hittat en riktigt fin 325:a.. e30 såklart ;)... riktigt fint skick, motorn går tyst o inget tick, knack eller nåt konstigt ljud från motorn eller hela bilen för den delen.. De enda negativa är att den e VIT,de självklara slitningen på förarstolen, lite LITE ytrost runt skärmkanter o helt original(kan vara positivt oxo iof).. vill ha en svart eller nån schysst metallic färg så den glänser inåt hel***e ;).. Att den e original medför ju kostnader som sänkning, fälgar,avgas, ev m-paket osv... men som sagt e den jäkligt fräsch, har få ägare, s-bok, kamaxel, kamrem osv bytt.. kan få den för typ 20 papp.... vad göra.. vad tycker ni..... ........ HAHA ;p ..... | |
|
jag köpte själv en vit 320 e30 för ca en vecka sedan. visst någon spegel i lacken blir det inte. allt är orginal på den. så nu är det fälgar/avgas/sänk som gäller. iom att jag aldrig pillat med sånt så kan det vara bra o lära sig också istället för att helatiden köpa färdigstylat :) vitt är helt okej. ända negativa är att flugor lätt dras till den. |
|
|
men det kostar ju en hel del de oxo.. o de lär man ju inte få tbax när man säljer bilen... ........ HAHA ;p ..... |
|
|
det är möjligt. men tänker man så är inget lönt =) jag köper det för att ha kul. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.