|
|
|
|---|---|
|
Någon som känner till detta företag. Mycket Volvo men de har en M5:a till salu. Någon som har någon erfarenhet av dem? Bryr mig inte så mycket om just denna bil, vill bara veta om företaget är sjyst och ärligt. | |
|
glömde! www.automan.se |
|
|
Har hört väldigt gott om dessa.. En bekant köpte en M3:a utav dom för ett tag sedan, och han är super nöjd... Dom är väldigt trevliga och har bra service.. Bmw om du älskar att höras.. |
|
| Ok, tack. Förklara gärna för mig hur man gör en länk. Som blir blå:) | |
|
hmm D e väll bara o skriva in webadressen här inne i rutan? test: www.automan.se Funkar alltid för mig. Bmw om du älskar att höras.. |
|
| Då måste det vara i min burk det är fel. För jag kan inte och jag ser inte ditt test som en "blå länk". Dock kan jag se det i andra inlägg. | |
| Skriv in hela länken, med ht*p://o.s.v. | |
|
Ok, testar igen. Länk |
|
| Ja nu blev det ju lite bättre, tackar för detta! | |
| Ingen annan som hört något om denna firma? | |
|
Jo då! Jag har råkat ut för en liten incident med dem. För att göra en lång historia kort såg jag att de hade en 523 97 med steptronic för ca 2 månader sedan. Och jag var just ute efter en likadan bil så jag ringde och pratade med en försäljare. Frågade allment om bilen, om han vet om bilen har någon fel och om den är körklar. Jag sade till honom jag kommer från lund och vill inte köra 60 mil i onödda. Han sade att bilen var i topp skick, (vindrutan utbyt, fram lyktorna utbyta, motor huv och fångar ommålade) på grund av stenskot. Så dagen efter körde jag upp till Göteborg och killen jag pratade med var sådär trevlig. Men när vi kom fram till bilen, så gick den inte starta. Okey batteriet var dödd men det var inte konstigt, de står ju där ganska länge. Han gick in och hämtade en start hjälp och skulle öppna huven. Men det gick inte öppna huven. Handtaget till huv öppnaren var sönder. Jag började bli lite arg och frågade honom vad an körklar bli betyder??! Då gick han in och snackade med en kille (mekaniker) och sade att restvärmen är ur funktion och mekaniken var inne och rutade lite och råkade bryta handtaget. Och om jag ville kunde jag få den billigare. Nu blev jag riktigt arg och frågade honom om vad han sade till mig igår? Och han sade till mig att han inte minns att han pratade med mig. O men hallå det var ju igår vi pratade och jag sade just till dig att jag inte vill köra 60 mil i onödda. När jag inte fick något vettigt svar stack jag därifrån. Men nu ser man att de inte har sålt skiten än idag!! Mvh |
|
|
En polare till mig funderar på en bil från Automan nu.. Några ytterligare kommentarer från er som haft affärer eller besökt dem? //amullo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.