|
|
|
|---|---|
CIP |
Har hört att Individual endast gjordes i ovanliga färger. Hur många sådana finns det i sverige tro? Någon som har en sierraröd 328?? //CIP Victory's are temporary, glory lasts forever. |
|
Köpte du den som var ute för 126k? Mvh Per |
|
| Jag tror du menar Siennarot. Det finns Siennarot och Siennarot II. Jag tror det är Siennarot II på bilar tillverkade -98 men jag kan ha fel. | |
|
Var själv intresserad av den sierra röda 328 som låg ute tidigare. Hade jag inte hittat min 328 här i närheten hade jag åkt upp och kollat på den... CIP, köpte du den? MVH |
|
|
Jag var faktiskt också intresserad av att kolla in den men hittade en annan pärla istället... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
CIP |
Eftersom alla undrar så kan jag ju avslöja att jag köpte den. //CIP Victory's are temporary, glory lasts forever. |
|
Då är det ju bara till att gratulera, den är verkligen fin... MVH |
|
CIP |
Tack! Avusblå är väl min favvofärg annars :) //CIP Victory's are temporary, glory lasts forever. |
|
=) Ja avusblå är grymmt fin färg, fördelen med sierra röd är att den sticker ut lite från mängden, väldigt ovanlig och fin färg... MVH |
|
|
Jag har en 328 96:a avusblå Tycker den är fin som bara den Länk Bmw följer inte utvecklingen. Bmw leder den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.