|
|
|
|---|---|
|
Halloj Efter en jäkla massa jobb med min ömma moders bil för att få den genom besiktningen, har någon tölp behagat stjäla den. Bilen försvann från Beridaregatan vid Rönneholmsparken mellan 15-tiden i lördags och söndag kväll. Om någon skulle se den kan ni väl maila mig. Regnumret är ganska enkelt för en malmöbo att komma ihåg: MFF 100 Tack på förhand Pontus Q | |
| Det sitter startspärr på den, är den lätt att forcera? | |
|
Vilket asflyt me reg skylten. Den skulle jag vilja ha...går det att byta eller nåt? |
|
| Hrm, jag har ju inte bilen... | |
|
Nej det är klart. Hoppas du får tillbaks bilen. Såg ett program på plus om bilar med startspärr som blev snodda. Försäkringsbolagen vägrade betala ersättning för de menade på att den var omöjlig att sno. Lite spieciella omständigheter dock. Troligtvis dyker väl bilen upp i nån håla. Nån knarkare som snott den för att han inte palla ta bussen. Lycka till iaf. |
|
///M.D |
hoppas du hittar bilen...plus i kanten för reg nr(: ----------- G2styling.se |
|
På min E34 så tog det inte mer än 30 sekunder att koppla runt startspärren inneifrån motorrummet... bara man vet vad man ska göra.... Gäller original startspärr... sen tjuter det om man öppnar huven med startspärren aktiverad... borde inte vara så mkt svårare på en E28. Hoppas bara att du får tillbaka bilen... En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
| Ingen som har sett nåt? | |
| Den låg jag bakom på stan i går eller i förrgår! Kommer ihåg den just för nummerskylten. Jag kommer inte ihåg exakt var men den lär ju vara kvar i stan. | |
|
Jag såg din bil idag! BMW 5 serie grå/ silverfärgad. Den stod en bit från kronprinsen med en dörr öppen. På andra sidan stod det en polis och tittade in så jag antar att du får tillbaka den!! |
|
|
Stämmer bra :-) Polisen hittade den nästan helt orörd. Tanken var tom, men det verkar inte som att det varit någon åverkan förutom att startspärrsgrunkan var avklippt. Fyra nya däck i bagagen var orörda. Hur gör man för att ingen åverkan skall synas på tändningslås, eller rättare sagt(för att ingen ska få tips) är det möjligt? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.