AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
538

325 i Örebro trakten

FF
17
FFF
323i-84
Hej!

Undrar om det finns någon vänlig person i Örebro trakten som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig med ett par saker.

Har en 323 med 325 motor i, men den vill inte tända så det jag skulle villa göra är att, prov min box i en fungerande bil pluss att mäta upp ett par värden på ett par givare, motorn är från en 87:a så bilen bör vara 87 eller 88 för att det skall funger.

M.V.H. Fredde
Te
29
Techneck
530D F10
Jag har en V8 i min bil. Är det samma som i din tro? Är det det så ställer jag gärna upp. Men bara om du kör långsammare än 9,3sek på 201m ; )
FF
17
FFF
323i-84
Ha ha

Tror inte det passar men tack endå.

Får nog ta å byta den där kopplingen om du skall ha en chans, jag skall neråt 8.5 på 201m innan jag är nöjd.
Ap
97
ApOllO325
325Cab -90
Jag har en 89:A men det kanske inte funkar med den?
/mvh jonas
FF
17
FFF
323i-84
Jag kan inte prova min box i din bil men vore väldigt hygligt om jag skulle kunna få titta på ett par saker och även mäta vad det skall vara för värden på ett par givare.

Om du vill hjälpa mig så kan du ringa mig på 0706025309 så kan vi göra upp när och var.

M.V.H Fredde
Te
29
Techneck
530D F10
Fått igång skrotet? Blackracet i V-ås verkar vara inställt för resten av året, synd... Kom över nån dag när du fått iordning på bilen så vi får ett test, och en och annan öl efteråt kanske : )
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.