|
|
|
|---|---|
|
Nåra härifrån som brukar köra där? /Robban Länk | |
|
Inte än, men bor ju rätt nära så i sommar kommer jag =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
Brukar va där.. Rätt´bra med folk faktiskt.. BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
Davve cab |
Japp jag är där varje gång... Finns det nått annat man kan göra ute på landet??? Och så måste man ju rasta bilen lite ;) |
|
-Davve ere din röda som va där i Söndags...? brukar de va nå beemers där lr? - iceman brukar du köra me din M50 Turbo där...? /Robban Länk |
|
Davve cab |
Robban- Japp de e min.. De brukar va ganska många beemers där... Fick igång min i fredags efter 3 veckors hårt arbete i garaget.. |
|
robban: Har inte kört med den än men nu ska det bli åka av, blev färdig med bilen igår väntar bara på tryckrören som är på svetsning sen blir det gasa av..=) Kommer antagligen upp med den omappad på söndag.. Åker du 325 turbon eller??=) BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
Näää inte nu , håller på sätta ihop prylarna har alla grejer de e bara tiden som fattas ....men snart skare va ihop men då ska vi få grejerna o lira me varandra o de brukar bli lite pyssel men lite bra hjälp så ska vi nog få till de....va kör du me för prylar idin då... /Robban Länk |
|
|
Davve ska du köra me din där , nu på Söndag ?? - Nisse bygger du oxå turbo lr ? /Robban Länk |
|
Davve cab |
Robban- Jag kanske ska köra om jag får den att gå bra till på söndag.. Nu laddar jag bara 0,4 och håller på med mappning ska försöka ladda närmare kilot senare så de blir lite ös i prylarna.. |
|
de e helt oki i görla det verkar finnas mycke turbo bmw där... e30 by KDR racing 325mannen |
|
|
325mannen du va där i Söndags men du körde inte va...tro jag såg en bil me kdrracing dekal på nånstans..f-n i Söndags när vi upp o hälsa på en polare vare inte en enda där o han gasa lite cossie bara ....har hört om att de ska finnas en del bmwturbosar som brukar köra där ... /Robban Länk |
|
|
Robban: Nope, inte än tyvärr =( Måste fixa nytt jobb först. Men i vinter ska motorn isär!! Vilka dagar och tider är det som gäller där? --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
jobb o stålar brukar va en bra grej o ha när man ska ladda....hehe , dom brukar börja klockan 19.00 på Söndagar... /Robban Länk |
|
|
Jo precis =) Har börjat planera iaf, vad jag ska ha för delar osv. Ok, ses på Söndag då =D --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
robban: Jag kör på en M50B25 som är kompsänkt med svarvade kolvar+ köhler stållamell packning 7,8:1 i komp, Holset Hx50 turbo , 50mm wastegate, 50mm dump, lastbils intercoler, 645 c/c spridare, Dta P8pro sprut, M3 låda, omp sinter koppling m.m. Vad kör du med för grejer då?? mvh BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
å f-n lär ju gå rätt bra..... =) står lite på min sida klicka på länken men jag bygger lixom ingen ren räser....fast lite knuff ska vi nog få ...funkar din Köhler packning bra...? kör me samma ...dom som har M20 motor har ju haft en del probs....har du nån hemsida el likn iceman? /Robban Länk |
|
|
Håller på med en sida men det knasar lite, har dokumenterat hela bygget så det finns massor med bilder, kommer upp snart.. Jag bygger inte heller någon ren räser den här bilen ska köras så mycket som möjligt..=) Jo vad jag märkt så funkar den, har ioförsig bara varmkört motorn ett par gånger å utan ladd men än så länge läcker det inget.. Så man håller ju tummarna för att det ska funka med 1,6 bar i ladd också..=) BmW äR aLltid BmW!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.