|
|
|
|---|---|
| Tjena har denna Länk på ett byte mot min snöskoter som är en vmax 700 triple 99a vad tror ni?? små fixen är trasig positionslykta och handbromsbackar är fastkärvade o måsste bytas.. vad tror ni?? ge mej råd o förslag.. kammen är inte bytt.. men sundströms hadde sagt att dom går 50000 mil dom där motorerna.. hjälp mig. | |
|
Jag tycker det var för dyrt för den bilen.. finns mycket finare exemplar med färre mil för dom pengarna! Här har tror jag att du har ett bättre exemplar: Länk Mvh Jojje |
|
| okej men det är svårt att få tag i nån som vill byta in en snöskoter nu mitt i sommaren :( | |
marre86 |
Priset är lite högt me tanke på fixen + milen även så är ju inte 520 så försäljnings kraftiga på marknaden, så testa med att han få ge lite pengar i mellan typ en 5-8 tusingar annars ut me skotern på annons. föresten va är en sådan skoter värd? Mvh |
bustorp |
Byt. Det kan inte vara kul att stå på en skoter ända tills vintern kommer. Det du ev. "betalar" i överpris för BMW:n förlorar du ändå i värdeminskning på skotern så det går på ett ut,eller? Småfixet är ju bara några hundralappar. Kolla bara kammen innan för säkerhets skull för åker du på ett byte av den så är du helt fel ute sen. |
|
Jag tycker det verkar ganska vettigt utgångspris på den. Antag att den landar på cirka 27000 efter prutning så är det en hyffsat bra affär, förutsatt att det inte är några större fel kvar att åtgärda. Jag har dock ingen aning om vad skotern är värd tyvärr. Jojje81: Den där 525:an har ju m20-motor, ett betydligt sämre val än den m50 med vanos som sitter i 520-93. |
|
| Han släpper den nog för 29, 30.000:- också. | |
| Tjena nu är det ju det att det är ett byte på gång.. kammen är aldrig bytt men sundström sa den går 50000mil men sånt tror man ju inte på.. hur kollar jag om kammen är dålig?? det är väl svårt att höra och se ?? jo jag måsste bli av med skotern.. nog för den är köpt för 48000:- för ett år sedan.. småfixen är nya handbromsbackar (300kr mekonomen) sen ev ett lyktglas.. sen är det nya stötdämpare fram och ny ruta.. sen fälgarna är alldeles nya.. vad tror ni?? Mvh Mange | |
bustorp |
Byt!! |
|
Med tanke på att det kan vara svårt att bli av med snöskotern nu så kanske det är bäst att göra bytet. Du kan ju kolla på annonser på snöskotrar (om det finns några så här års) och ta reda på ungefär vad din är värd. Om det inte diffar alltför mycket så rekommenderar jag att genomföra bytet. mvh Johan |
|
| Tjena det blev ett byte bilen var i toppskick.. så nu är jag lycklig 520 ägare :) tack för tipsen mycket bra forum | |
| Grattis till den nya bilen! Då har du två BMW, dubbelt så bra som en alltså :-) | |
|
Grattis! Min bil: Länk |
|
| tackar :) nej sålde 735 då den rullat 33000 mil tyckte det blev för mycket :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.