|
|
|
|---|---|
|
jag har några smågrejer jag skulle vilja ha lackerade i bilens färg. det är mest småsaker: bakvingen, omlack av front spoilerläppen och den plastiga mittpanellen med fack mellan stolarna ska lackas i bilens färg, möjligen några detaljer i motorrummet. undrar om någon annan har oxå något likande på gång, det blir ju billligare om man har mer grejer att lacka med samma färg på en gång. En fråga till Mr Hamann: hade du inte en lackerare man kunde utnyttja? | |
|
Hmm, funderar på att kanske lacka lampspolarmunstyckena, vindrutespolarmunstyckena samt plastfästet runt sidoblinkers. Skulle det kunna göras samtdigt tror du? När i så fall? Vore klart intresserad, enda problemet är att jag finns på västkusten, men det går alltid att lösa :) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
jag är rätt öppen. helst innan sommarsemestrarna... det är små grejer du ska fixa så det går ju sända dem med posten. jag ska höra runt med lackerare om någon tid så återkommer jag. P.s skulle det inte göra sig bättre med spolarmonstycken i krom? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.