|
|
|
|---|---|
|
Har funderat på det ett tag nu.. För det har gått väldigt bra när jag har rejsat mot en massa bilar. Tex. Toyota Supra -89, Volvo T4 -00, Saab 93 Aero -02, WV Vento VR6 -93 med chip, mf. har vunnit mot de flesta andra bilar. Dessa bilar har i övrigt en del mer effekt under huven, vad jag vet. Den bilen jag körde med var en BMW 325 Coupé -93 utan sportfilter å sånt.. Det enda som satt på var ett supersprint system. Ni som har 325:or går det lika bra för er? /Daniel | |
|
Jag kör ju E30, men jag har iaf dragit jämnt med en Golf R32, och VAG 1.8T 180hk kör man ju ifrån också. VR6:orna hänger inte heller med. Min bil är helt original. --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
Det brukar funka bra! Mina erfarenheter sträcker sig till min egen som har chip och sportsystem. De flesta standardturbobilar som inte är trimmade går bra att dra ifrån då de oftast skryter med hög toppeffekt och ett taskigt register. Däremot har jag fått ganska duktigt med pisk av en M3 3,0 på strippen men det är ju en annan historia. Mvh. B |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.