AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.580

m3 E46 vingen på en E36a coupe?

Sida 2 av 2
Har vart ute och mätt, kofferten på min coupe är 117.5cm lång ungefär, så det passar juh klockrent, tack Grodan, har beställt vingen/läppen nu!, återkommer med bild och resultat.

/mvh jocke

Vart beställde du då jokko? Vad kostade den?

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
www.g2styling.se

kostade 999:- kr.. till en sedan, ska enligt uppgift vara ganska precis som böjningen på min E36a, och längden var exakt.

/mvh jocke

Ok! Tack. Du får fota och maila mig bilderna eller nåt när du är klar. Väntar förväntansfullt på resultatet! Var den grundlackerad den man köpte där eller?

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Mm, grundlackerad svart.

han ringde mig igår, den är beställd osv, får den på mån-onds nästa vecka.. återkommer med bilder.

/mvh jocke

Tja jokko!
Har du fått vingen än eller?? Väntar spänt på resultatet ju ;-)

fått den och monterat den, bilder inom kort.

den är från en E39 dock, kan tilläggas, är liiiite kortare på luckan än vad den är på en e39, men överkomligt...

/mvh jocke

Jasså. Passade inte e46:ans då eller?
Jaaa bilder :)

nää ingen aning, han hade ingen sån... detta är samma typ som sitter på m5 e39...

/mvh jocke

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.