|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jepp, annars hade jag inte vågat skriva så. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Man kan ju nästan tro det e en touring träff när man kolla "Anmälda" | |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Ska försöka få tid att komma. Touringträff! Jag får väl sno på med att få min E28 528i körklar och besiktigad istället. Touringen skulle behöva lite vila och omvårdnad i garaget för att återfå sitt forna skick. Ska någon köra om Micke så får det väl bli med en "Takoma Sato" start a'la Monaco. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Det är inte en touringträff. ALLA BMW är välkomna! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Micke: Jag vet !! Men de e mycke touring bilar som kommer.. | |
|
Sverige - Touringens förlovade land. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Kanske kommer en 530 E34 sedan.. Hur mycket bilar beräknas detta året ?? Ja vet ju en del som inte står med på listan som kommer =) |
|
|
Menar du att det kommer folk som inte anmält sig? Säg i så fall till dom att göra det! Mycket roligare om man i förväg vet hur många som kommer och dessutom behöver jag veta antal personer på ett ungefär för att det hela ska gå i lås. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
De e inte hundra än, men dem kommer nog.. Ska säga till att dem skriver in sej då =) BOOST: Skriv in dej nu du me, du e ju en av dem ja menar som kommer som inte e med på listan |
|
| japp inskriven få se om ja kan få en besiktning innan annars få vi ta bettan på släp efter =) har juh dragkrok på min 316 =) | |
|
Fint Adde.. Du kanske ska ändra om lite me "Äger följande bmw" Trehundrasexton,i =) MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
Jag kommer och kör inte touring direkt..... Boka solen så det blir nercabbat! /Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096 Länk |
|
| Drullen hehe får väll göra det är lixom inte här så där ofta =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.