|
|
|
|---|---|
|
Hej Alla, Jag har fått en fråga av en bekants bekant att värdera hans bil, Alltså det är en BMW 320 Sedan -1992 Diamantsvart, importerad. Svarta sportstolar i Skinn, (bra skick med tanke på bilens ålder) Elhissar. Mätarställningen är 15400 mil, dock saknar boken servicebok så att det är svårt att verifiera. Det finns en del dokumentation och inspektion 2 har gjorts vid ca 14 000 mil och nytt avgassystem m m. Lacken är lite dålig vid bakluckan och bakskärmarna, något man ser när man tittar på nära avstånd. Vad tror ni att han kan få ut vid försäljning. Var ärliga, jag har sagt åt honom redan att utan servicebok är det svårt att få vettiga pengar och E36 finns det ju massor av. Mvh Hawar | |
|
Hej Hawar! Jag tror han kan få 35.000-40.000.- Skinnklädseln är ett stort plus och kan kompensera bristen på dokumentation. Mr C |
|
|
Håller med Mr C, Får han 40 ska han vara nöjd. Mer blir mycket svårt att få. /Anders Länk |
|
marre86 |
Hej! låter lite väll bra enligt mitt tycke. jag vet om en bmw 320i-92 17700mil med fullservicebok nyservad lucka c-lås servo alufälg elspeglar nybes blåmettalic fint skick går utmärkt m,m,m,m,m priset han vill ha är 29900 p&k någon som är int? |
| Jag sålde min sv-sålda 320-92 förra året (sommar) för 38.000:- Den hade gått 22.000mil då, dock ingen skinn. | |
|
E36 har genomgått ett mindre stålbad sedan förra året. Utbudet av ffa importerade tidiga 316-320 överstiger vida efterfrågan. Tror det blir svårt att få ut mycket mer än 30-33kkr som slutpris om man vill sälja relativt snabbt idag. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.